måndag, december 24, 2007

nu är det jul igen...

första gången killarna firar jul. förra året var de ju hemma i lägenheten på julafton. i år har de varit med hos mina föräldrar
har funkat över förväntan! julgranen fick stå i fred. julmaten har bara naggats i kanten, och paketen överlevde. (mysli tänkte dock följa med tomten till nordpolen, men han hittades i säcken...)
killarna fick varsin jultallrik med prinskorv, köttbulle, skinka och lax. mycket uppskattat!
sen satt lotus på spisfläkten och hade koll på att ingen åt för mycket julmat. paket fick de också. ett helt gäng leksaker. glada pojkar skuttar runt granen nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En hälsning från Hemis matte! Slog på min gamla dator igår och såg att jag hade som bakgrundsbild en bild på Lakritskattens Arraksboll! Han var fem veckor på bilden... Gunnar och jag började ju leta Cornish vid den tiden och jag tyckte det var en väldigt söt och fin bild!
hälsningar, Lotta

Mysli sa...

Vilket sammanträffande egentligen!
Antar att det var en bild med rosa bakgrund, isf samma bild som fick mig intresserad.
vilken tur att ni inte fastnade för honom, så att jag fick chansen på den "lilla" grisungen som nu ligger och sover i knät på mig.
fast ni ska bara veta vad ni gick miste om! =P

Anonym sa...

Åhh, vad mysigt att killarna fick varsin jultallrik :-)
Här hemma växer Moisans mage, blir spännande att se vad som gömmer sig där inne.
Kramis J&J