tisdag, augusti 28, 2007

Karlskoga...

I lördags drog två förvirrade killar och en nästan lika förvirrad Tina till Karlskoga för två års studier...
Killarna lekte kurragömma i, mellan, på och under kartonger medans matte, med betjänter (mor, far och kompis) försökte packa upp det nödvändigaste och få in möblerna.
Internet funkar inte förrns den 1 sept, så Tina har snällt fått traska till biblioteket för att kontakta omvärlden.

Killarna har nästan gjort sig hemmastadda iaf. Lotus har hittat till sin favoritplats på tv'n och Mysli skuttar i fönstrena och jagar flugor, eller kryper omkring under badkaret...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej hej! Nu har jag hittat hit och det är superhärligt att få hänga med på vad ni håller på med, både människa och kattskruttar! :)
Flyttat har ni gjort också och med andra ord blir det svårare att få vägarna förbi, även om det varit långt nog ändå från Östersund till Västerås. Men till sommaren om inte förr ska jag nog ut på en Sverigeturné i kattunge-påhälsning! ;)

Jag stjäl bilder på Lotus till min hemsa (när den nu blir klar *suck*) och allmänt skryt. Okej?

kram
Petra

Mysli sa...

Hejsan! kul att du hittat hit! det är bara att sno vad du vill. jag hade ju lovat att skicka lite bilder, men jag får inte min nya dator att gilla min kamera... jobbar på det.

du är välkommen hit när du vill, och om inte annat så flyttar vi till härnösand vid årsskiftet nästa år, för att läsa sista terminen där uppe.. det är ju nästgårds!